Sydney!

16 april 2017 - Sydney, Australië

De tweede helft van de vlucht verliep gelukkig soepeler. Doordat we 3 stoelen hadden met z'n tweeen kon ik een soort van liggen, en pa had geen stoel voor zich dus die kon z'n benen strekken. En met "The Latest Mandarin Pop Releases" en een leuke Chinese vechtfilm kom je de tijd aardig door...

Brian, m'n neef en Leanne, z'n vrouw haalden ons op en we logeren tot donderdag bij hen. Vandaag hadden we een Easter Family BBQ bij hun oudste dochter. Ze woont vlakbij de oceaan in een houten huis midden in het bos tussen de mega-bananenbomen. De andere 2 dochters zijn ook gezellige meiden en wonen nog thuis.

Om 16u vielen de luikjes bijna dicht, vannacht maar 3 uur geslapen.

Morgen met de trein naar The Opera House en de haven. Cann't wait to see it!

1. Allard:
    16 april 2017
    Pa en Mirjam.
    Wat leuk om te lezen en op de hoogte te blijven van jullie ervaringen. Pa al wat ervaring met die lange reis maar voor mir. Helemaal nieuw. Hoe vind je Down Under?
    Hier alles goed. Nog easter dagen vrij en dan weer aant werk. Geniet lekker van het mooie land en van de vakantie. Let goed op elkaar en tot horens.
    Al en Al.
  2. Aniet:
    16 april 2017
    Wat heerlijk, deze site. Zo ben je niet echt weg. Vond het wel een beetje raar "Mirjam en Edgar", ik heb even gecheckt, maar hij zit hier nog gewoon op de bank.
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn en dat het gezellig is met de familie. Ben vandaag langs je huis gereden en .... het staat er nog, dus oma regelt alles prima.
    Ook geen hang-Wessel en hang-Lennart gezien, dus maak je daarover maar geen zorgen.
    Geniet, lieverd, geniet!!
  3. Marjan:
    17 april 2017
    Sydney, zoveel te zien en zoveel te doen. Softshell crab eten bij de haven, mijn favoriete gerecht. Leuk om te lezen waar jullie zijn. Geniet met volle teugen en ga als de planning het toelaat ook naar de dierentuin...gewoon om Lennart en Wessel jaloers te maken ;)