Cairns

29 april 2017 - Cairns, Australië

Vandaag naar Cairns gereden, onderweg kwamen we vlak langs de zee met een schitterend uitzicht, palmbomen, zon in het water en.... een koffietent. Wat een cadeautje! (zie foto's)

Vanmiddag in Cairns aangekomen. We staan op een hele mooie camping met zwembad, achter onze camper is een creek waar schildpadden in zwemmen. Overal palmbomen en alles is groen.

Hier blijven we de komende (laatste) dagen. Morgen gaan we een dagtour maken naar the rainforest in Daintree. Varen over de Daintreeriver (krokodillen zien??), een bushwalk met gids, lunchen, etc.

6.15u klaar staan voor de taxi dus....welterusten!

1. Allard:
    29 april 2017
    Pa en Mirjam, wat fantastisch om jullie reis belevenissen op deze manier te volgen. De natuur en het weer zien er jaloers makend uit. Hebben jullie op de " Gretel" gevaren vanuit Arlie Beach? Wat een mooie tocht en wat een km. Veel plezier daar nog en geniet vd laatste week! Wij hebben inmiddels Texel bereikt. Liefs Al & All.
  2. Yolanda Vink:
    29 april 2017
    Wat een mooie reis! Geniet er nog lekker van! Lieve groet, Yolanda
  3. Marjan:
    30 april 2017
    Oh! Cape tribulation! Gaaf! En in het regenwoud lopen heeft echt iets magisch...nog 1 hele week, das echt heul lang. Ben je ook al op de boulevard van Cairns geweest? Daar is ook een heel groot zwembad met soort ijzeren kunstwerk van vissen.