The Opera House and the harbour

17 april 2017 - Sydney Harbour, Australië

Wat een heerlijke dag!

Vanmorgen weer verwend met een heerlijk ontbijt van Leanne. Daarna met de trein naar het centrum gegaan en vanaf daar richting haven gelopen.

We hebben genoten van de botanische tuin (park), koffie gedronken in het park en een mooi uitzichtpunt op de haven gezocht. Zie foto's.

Wat een geweldige haven! Ik kan daar wel uren rondlopen en genieten van de bootjes, de brug, the opera house en de skyline.

We zijn helemaal rondgewandeld, ijsje gegeten en met de ferry naar Manly gevaren (40min.) Daar kun je vanaf de ferry door een winkelstraat met pambomen naar het strand wandelen. Real beachy atmosphere....

Fish&chips gegeten en via een andere route weer richting de ferry. In de haven zijn we richting de brug gelopen. Daar kun je met een gids bovenover de boog lopen. Zie foto's. Wij zijn met beide benen stevig op de kade blijven staan uiteraard. Ik heb al hoogtevrees op een keukentrapje...

Via The Rocks terug naar de trein. The Rocks is een kleine oudere wijk vlak achter de haven. Vreemd om deze oude panden te zien met op de achtergrond huge buildings.

A marvelous day!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Yolanda Vink:
    17 april 2017
    Ha Mirjam, dat ziet er geweldig uit. Erg leuk om je verhalen te lezen. Geniet ervan! Groetjes Yolanda
  2. Marjan:
    18 april 2017
    Ik mis Bondi beach!?
    Lifeguards en surf dudes checken!?
    Dat MOET!