On the road

23 april 2017 - Tin Can Bay, Australië

Na afscheid te hebben genomen van Ray (neef) en Pam (nicht) en auntie Verna of course (87 jaar) zijn we vertrokken richting het noorden.

Pa eerst maar aan het stuur, kan ik nog even de kunst afkijken. In Mooloolaba hebben we aan de boulevard geparkeerd en langs de shops heen- coffee- langs the beach terug. Heerlijk! Al was er aan deze beroemde Sunshinecoast vandaag even geen sunshine te bekennen. De temperatuur is wel heerlijk; korte broek,  tshirt en slippers.

Doorgereden richting Rainbowbeach. Onderweg gebeld naar de camping, maar die was vol. Nu zijn we in Tin Can Beach beland en houden een rustig dagje. Straks lopen we naar de boulevard, even rondkijken en nog wat boodschapjes halen voor vanavond en morgen onderweg.

Er is een grote overdekte bbq plaats naast onze plaats, incl picknicktafels, magnetron, toaster, waterkoker en uiteraard de bbq. Hele families gaan daar met hun hele hebben en houden 's avonds koken en eten en 's morgens worden daar de eieren met spek gebakken. Wij eten ons boterhammetje met meegebrachte hagelslag lekker in de camper. Moet even geen gebakken eieren 's morgens!

Het is hier elke avond om 18u pikkedonker. Geen lange avonden zoals in Nederland! Best vreemd.

De mensen zijn heel friendly, in de winkels en bij de campings worden we heel vriendelijk geholpen en iedereen wil weten waar we vandaan komen en als je t moet geloven zijn ze allemaal wel eens in Amsterdam geweest.

Foto's van Beachmere (bij de familie) en Mooloolaba zijn bijgevoegd.

See you!

1. Minouka:
    24 april 2017
    Wauw, wat een mooie reis zeg. Ziet er super uit! Geniet enorm en succes met links rijden.