Laatste dagje

3 mei 2017 - Cairns, Australië

Vandaag, woensdag 3 mei, is onze laatste volle dag hier in Australie.

Vanmorgen hebben we, na het ontbijt in het ochtendzonnetje, onze kleding uit de kastjes van de camper uitgezocht en ingepakt. Ook de handbagage is al voor een groot deel klaargemaakt.

Verder deze dag heerlijk geluierd; gelezen, wandelingetje over de camping naar de creek en de schildpadden en vissen gemaakt, geluncht bij het cafe en ons vooral niet te druk gemaakt.

Morgenochtend de laatste spullen inpakken, de camper bijtanken en inleveren en met de taxi naar het vliegveld. En dan is deze reis echt ten einde.

Wat een schitterende reis, wat een divers, mooi, ruim land, wat een vriendelijke mensen en vooral: wat ontzettend leuk en bijzonder om dit met mijn vader te kunnen doen!

1. Helma Manting:
    3 mei 2017
    Kan alleen maar jullie een hele veilige en voorspoedige reis wensen, terug naar het bekende. Kus voor jullie allebei xxx
  2. Diana van Dinter- van der Klij:
    24 mei 2017
    Hoi Mirjam. Ik heb deze site toevallig ontdekt omdat mijn moeder vertelde van jullie reis. Ziet er allemaal super uit. Leuk die foto's ook, om de familie terug te zien. En tante Verna...geen spat veranderd. Jullie zijn inmiddels al weer lang en breed terug. Vond het leuk om allemaal te lezen...en voor je laatste zin....(wat ontzettend leuk en bijzonder om dit met mijn vader te kunnen doen! ) Groetjes thuis!!!